Opublikowano:

Dlaczego Garmin Fenix zmienia język menu po synchronizacji z Garmin Connect?

garmin fenix język angielski

Czy zdarza Wam się taka sytuacja, że nagle język w waszym zegarku z serii Garmin Fenix zmienia się z polskiego na angielski? Jeżeli tak to w tym wpisie znajdziecie odpowiedź dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić.

Dlaczego zegarek Garmin zmianie automatycznie język menu?

Nic nie dzieje się przypadkiem. Zmiana języka menu w zegarku Garmin Fenix może być spowodowana:

  • błędem powstałym po aktualizacji oprogramowania
  • nieprawidłowymi ustawieniami w aplikacji Garmin Connect Mobile
  • nieprawidłowymi ustawieniami w platformie Garmin Connect
Jak temu zaradzić?

O tym co zrobić jeżeli po aktualizacji oprogramowania w zegarku Garmin Fenix pozostał tylko fabryczny język angielski pisaliśmy tutaj. Kolejnym powodem dla które zegarek zmienia język menu stanowi rozbieżność w informacji o języku jaką mamy wybraną w zegarku, do tej która jest ustawiona w aplikacji lub platformie Garmin Connect. W trakcie pierwszego uruchamiania Fenixa, konfigurator prowadzi nas przez kolejne ustawienia (wiek, waga, płeć itp), gdzie m.in. wybieram język menu. Teoretycznie wybór języka w zegarku powinien automatycznie przypisać taką samą informację w aplikacji mobilnej. Jednakże nie zawsze tak się dzieje.

garmin fenix angielski język

Jeżeli tak jak na powyższym zdjęciu, w aplikacji mobilnej Garmin Connect mamy ustawiony język angielski jako język zegarka, to za każdym razem kiedy zsynchronizujemy Fenixa z aplikacją jego język zostanie zmieniony na english. Jedyne co musimy zrobić to otworzyć aplikację mobilną Garmin Connect i wykonać następujące czynności:

  • klikamy na ikonę połączonego z aplikacją zegarka (górna część ekranu aplikacji)
  • wybieramy z listy pozycję ustawienia urządzenia
  • wybieramy system
  • wybieramy język
  • odszukujemy na liście język polski i wybieramy go
  • po kolejnej synchronizacji zegarka z aplikacją nowe ustawienia zostaną zapisane

polski język garmin fenix

Jeżeli do przesyłania aktywności wykorzystujesz desktopową wersję Garmin Connect to również musisz zadbać o to, żeby ustawienia dotyczące Twojego Fenixa  w tej platformie były takie same jak w zegarku. Po zalogowaniu się do konta na garminconnect.com wystarczy w prawym, górnym rogu ekranu kliknąć na ikonę urządzenia (1.). Następnie wybieramy ustawienia urządzenia (2.). Ustawiamy język na polski (3.) i na zakończenie zapisujemy ustawienia (4.). Po synchronizacji za pomocą programu Garmin Express dane zostaną zapisane w zegarku.

jak polski język garmin fenix

4 komentarze do: „Dlaczego Garmin Fenix zmienia język menu po synchronizacji z Garmin Connect?

  1. Pomóżcie proszę!!!!!
    Jestem posiadaczem vivoactiv3 bez języka polskiego ponieważ jest to zegarek kupiony na rynek niemiecki i właśnie z tad moja prośba pomóżcie mi ustawić jakoś żebym miał polskie menu dzięki serdeczne

    1. Witam. Sugerujemy skontaktować się ze wsparciem technicznym firmy Garmin i poprosić o podesłanie pliku z polskim językiem. Plik ten należy skopiować do folderu TEXT w pamięci zegarka. Mail kontaktowy do serwisu to poland.support@garmin.com

  2. slawojrm@ poczta.onet.pl prosze sie ze mna skontaktowac, wczoraj dzownilem do obslugi klienta garmin i dostalem ten plik tekstowy ale on nie chce sie zainstalowac w zegarku. podobno jest to niemozliwe.

    1. Witam serdecznie.

      Jeżeli Vivoactive nie przyjmuje pliku, który podesłał serwis to do głowy przychodzi mi już tylko jedno rozwiązanie.

      > Podłączamy zegarek do komputera.
      > Odszukujemy folder Text i kopiujemy z niego plik z językiem, którego Pan nie potrzebuje np. French. Kopię tego pliku może Pan zostawić na komputerze. Jak już jest utworzona kopia to usuwamy ten plik z folderu text.
      > Wklejamy plik z polskim menu, który otrzymał Pan z serwisu i zmieniamy jego nazwę na French. Ważne żeby nie zmienić rozszerzenia pliku.
      > Odłączamy zegarek od komputera i jako język ustawiamy francuski. Jest szansa, ze zegarek odczyta go i tak jako polski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *