Czy zdarza Wam się taka sytuacja, że nagle język w waszym zegarku z serii Garmin Fenix zmienia się z polskiego na angielski? Jeżeli tak to w tym wpisie znajdziecie odpowiedź dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić.
Dlaczego zegarek Garmin zmianie automatycznie język menu?
Nic nie dzieje się przypadkiem. Zmiana języka menu w zegarku Garmin Fenix może być spowodowana:
- błędem powstałym po aktualizacji oprogramowania
- nieprawidłowymi ustawieniami w aplikacji Garmin Connect Mobile
- nieprawidłowymi ustawieniami w platformie Garmin Connect
Jak temu zaradzić?
O tym co zrobić jeżeli po aktualizacji oprogramowania w zegarku Garmin Fenix pozostał tylko fabryczny język angielski pisaliśmy tutaj. Kolejnym powodem dla które zegarek zmienia język menu stanowi rozbieżność w informacji o języku jaką mamy wybraną w zegarku, do tej która jest ustawiona w aplikacji lub platformie Garmin Connect. W trakcie pierwszego uruchamiania Fenixa, konfigurator prowadzi nas przez kolejne ustawienia (wiek, waga, płeć itp), gdzie m.in. wybieram język menu. Teoretycznie wybór języka w zegarku powinien automatycznie przypisać taką samą informację w aplikacji mobilnej. Jednakże nie zawsze tak się dzieje.
Jeżeli tak jak na powyższym zdjęciu, w aplikacji mobilnej Garmin Connect mamy ustawiony język angielski jako język zegarka, to za każdym razem kiedy zsynchronizujemy Fenixa z aplikacją jego język zostanie zmieniony na english. Jedyne co musimy zrobić to otworzyć aplikację mobilną Garmin Connect i wykonać następujące czynności:
- klikamy na ikonę połączonego z aplikacją zegarka (górna część ekranu aplikacji)
- wybieramy z listy pozycję ustawienia urządzenia
- wybieramy system
- wybieramy język
- odszukujemy na liście język polski i wybieramy go
- po kolejnej synchronizacji zegarka z aplikacją nowe ustawienia zostaną zapisane
Jeżeli do przesyłania aktywności wykorzystujesz desktopową wersję Garmin Connect to również musisz zadbać o to, żeby ustawienia dotyczące Twojego Fenixa w tej platformie były takie same jak w zegarku. Po zalogowaniu się do konta na garminconnect.com wystarczy w prawym, górnym rogu ekranu kliknąć na ikonę urządzenia (1.). Następnie wybieramy ustawienia urządzenia (2.). Ustawiamy język na polski (3.) i na zakończenie zapisujemy ustawienia (4.). Po synchronizacji za pomocą programu Garmin Express dane zostaną zapisane w zegarku.
Pomóżcie proszę!!!!!
Jestem posiadaczem vivoactiv3 bez języka polskiego ponieważ jest to zegarek kupiony na rynek niemiecki i właśnie z tad moja prośba pomóżcie mi ustawić jakoś żebym miał polskie menu dzięki serdeczne
Witam. Sugerujemy skontaktować się ze wsparciem technicznym firmy Garmin i poprosić o podesłanie pliku z polskim językiem. Plik ten należy skopiować do folderu TEXT w pamięci zegarka. Mail kontaktowy do serwisu to poland.support@garmin.com
slawojrm@ poczta.onet.pl prosze sie ze mna skontaktowac, wczoraj dzownilem do obslugi klienta garmin i dostalem ten plik tekstowy ale on nie chce sie zainstalowac w zegarku. podobno jest to niemozliwe.
Witam serdecznie.
Jeżeli Vivoactive nie przyjmuje pliku, który podesłał serwis to do głowy przychodzi mi już tylko jedno rozwiązanie.
> Podłączamy zegarek do komputera.
> Odszukujemy folder Text i kopiujemy z niego plik z językiem, którego Pan nie potrzebuje np. French. Kopię tego pliku może Pan zostawić na komputerze. Jak już jest utworzona kopia to usuwamy ten plik z folderu text.
> Wklejamy plik z polskim menu, który otrzymał Pan z serwisu i zmieniamy jego nazwę na French. Ważne żeby nie zmienić rozszerzenia pliku.
> Odłączamy zegarek od komputera i jako język ustawiamy francuski. Jest szansa, ze zegarek odczyta go i tak jako polski.
Mi się udało wkleić plik z językiem polskim, i zadziałało od razu.